Friday, March 13, 2009

continues ink supply system "ciss"

  • askum,..ni ade benda best aku nak cite,..
  • terutama student2 yg berlambak asgment tu,..
  • benda ni sebenarnye adalah untuk menjimatkan kos penggunaan dakwat semasa korang print,..
  • dulu aku buat benda ni rm50,..
  • pasang sendiri x ssh mane pun,..
  • cube korg fikir harga satu katrij canon bewarna RM75 dan hitam RM70,..
  • dgn sistem ini korg perlu membeli dakwat pada harga hanya RM12,..
  • korg bayangkan berapa banyak yang dpt korg jimatkan?
  • kos sebenar untuk print satu helai kertas tanpa menggunakan CISS 30sen,..
  • kalo korg menggunakan CISS kos untuk print sehelai kertas menjadi 3sen,..
  • lu pikirla sendiri,..
  • hehe,..

4 comments:

aku ciken said...

:o yeke.....
aku pakai ink rm 10 ...
injek 3 kali dlm catridge tu..
:D
kalau pakai canon ip1800 pun leh ke?
yang wane itam tu?
x eti la en iz...

en.izz said...

x pasti lak,..

tp aku rase boleh je,..

huhu

aku ciken said...

ooooo....

en.izz said...

ape ooo,..

hehe

Related Posts with Thumbnails