Tuesday, March 31, 2009

couple ngan dak kelas sendiri

haluuu,..
tajuk ni cam best je,..
bg aku la,..
hehe,..

kelas korang de x couple ngan dak kelas sendiri x,..?
mesti ade kan,..
x kan de,..
aku berani potong kuku la,..
hehe,..

ade untung ade rugi,..
yg untungnye asgment x yh buat(bg laki) sbb awek korang yg buatkan,..
perh untung giler kot,..
kuiz dok sblh2 bg tiru,..
senang nak kuar,..
hari2 leh jumpe,..

tp aku tgk rugi lagi byk kot,..
ok byngkan korang tgk awek korang mesra ngan kwn korang gak,..
dh tentu jeles sampai putus kwn,..
lagi satu,..
mesti jemu hari2 jumpe,..
kalo kena denda dh malu ngan awek,..
hehe,..
dh tu lak x kan x jemu tgk muke awek korang hari2,..
hehe,..
kalo putus lak,..
hari2 tgk muke dia dlm kelas,..
mesti sakit giler hati,..

tu la yg x baik lagi byk dari baik,..
tp ni pandangan aku la,..
bg korang aku x tau lak,..
kalo aku tau ape isi hati korang dh lame aku jadi ahli nujum,..
leh bikin duit,..
hehe,..

pe2 hal buat la pe yg terbaik bg korang,..
lu pikir la sendiri,..

11 comments:

kadokz.senpai said...

haha..
mmg cam mnarik..
aku xleh nk komen ape2..
sbb aku xde pngalaman kapel ngn dak kls..
kwn2 len tatau ler plak kn

Aku yG n3rd.. said...

erkk..tadek pengalamn lak kapel satu kls..:|
no komen..:|

kadokz.senpai said...

ye2 jek dak tuh... :-"

~~ pika ~~ said...

aku x de pengalaman gak...
tp aku tgk sekeliling aku...
kapel ngan dak same course n 1 kuliah..
berkepit je laaa mane g pn...
cm da x de kawan lak...
hahah...
anyway stuju ngan izz...
single lebih baik :P

sh3da+{naiv3} said...

kapel 1 cls xbez
busan
xleh wt skandal:))
kapel 1 faculty pon xbez
yg bez kapel jarak jh
nti baru la leh rindu2
klu 1 clss cm nk t'muntah jek tgk mke hari2
tu pendapat syda jek:">

~~ pika ~~ said...

sukong naive :P

aYuNi said...

huh~ kapel sekelas amat merumitkan..
buhsan bagi psgn dan meluat bg rakan sekelas yg melihat kegedikan pasangan tersebut..lol! hahha~

en.izz said...

btl2 tu aku sokong pe korang kate tu,..

hehe,..

meluat gak tgk berkepit 24jam,..

hehe,..

sheda nak jauh2 je,..

hehe

@zura said...

just komen...

jemu tgk muke hari2.. adehh..
nnt dh jd suami isteri confirm tgk ari2.. takkan jemu lak kot tgk muke laki bini sdri.. bahaya tue..

adios en izz.. b-(

~~ pika ~~ said...

hakhak...sokong kak zura..
maknenye same je kapel ngan dak kelas ke dak jauh kn...
peace :D

en.izz said...

bini tu lain la zura,..

ni dlm kelas awek byk,..

nanti awek cemburu lak,..

hehe,..

(ssh nak bt skendel kalo dlm kelas camni,..hehe)

Related Posts with Thumbnails