Thursday, April 2, 2009

kalau pompuan kate kat kita(lelaki)

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain
kali yek.
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan
ko...boring!


2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : sape kata aku tak kisah?


3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya
memang suka kat awak tapi
saya suka sebagai kawan je
Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap
kang penyek plak muka tu..


4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de
receive call dari u pun...
Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas
nak jawap


5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i
bz la sekarang ni...nanti i
free i call u ,kay?
Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2
bahasa lagi ke?


6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih
sangat.
Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo
nak makan pun harap aku belanja,boleh
blah la...


7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u
macamana pun
Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...


8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi
ekk?i kena balik balik cepat
la...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan
ko...


9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...
mcm tu..bla...bla. ..bla...
Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..
paham2 sendiri la


10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what?
Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah
le ngorat aku...

p/s: btl ke nie,..?kalo btl aku nak tulis dlm diari aku(diari pun x de aku nie)

ahakss!!

7 comments:

dieya said...

ade yang betul ade yg tak betul.. hehhehe ade yg melampau tak betul!! :p

~~ pika ~~ said...

oit2 izz...
hakhak...
betui gak tp laki pun ble ckp cmtu maknenye same pa...
:-"

Aku yG n3rd.. said...

aku mewakili kaum2 hawa mest la xstju ngn statement tu izz..

en.izz said...

aku nak sokong leh x,..?

dieya said...

ko sokong la sowang2 en izz.. huhuu

en.izz said...

aduh cam kalah majoriti je nie,..?

hehehe

niSah said...

izz slalu pa kena mcm tuh??

hahaha...
gurau...

Related Posts with Thumbnails